tirsdag 19. juni 2012

Smarte idèer.......

 Nå skal dere få se noen smarte tips :-))
Holdt på å leika meg litt med idea  i dag , som plutselig dukka opp :-)


Da skal vi se hva en linpose fra søstrene Grenes kan brukes til ;-))




Klipte av posen i bunnen ;-) Og voila ............ble så en riktig trendy lampeskjerm :-)
Uten at jeg en gang trengte å røre meg utenfor husets vegger .;-)))

                                                               




Lei av Te-boksen min :-)
Å alle har jo rene hvite trebokser fortiden . Så da måtte jeg lage denne ;-))








                                                       

Ble så meget fornøyd med resultatet ;-) Eller hva syns dere ??
Resten av kvelden skal jeg se på andres blogger og koze meg med tv og en stor kopp varm kakao <3
Og  naturligvis i  min manns armkrok ;-)
Ha en fin kveld alle sammen ,  go klem fra meg ;-))

4 kommentarer:

  1. Så stilig, du er bare så kreativ :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enkelt å være kreativ når man har inspirerende naboer serru ;-)

      Klem :-)

      Slett
  2. Jøss denne teboksen ble jo nydelig :-)
    Skulle gjerne hatt en teboks, pga jeg drikker mye te, og har ikke noen boks heller. har teposan i noen sølvbøtter som henger på kroka. Men dette er noe jeg kunne ha tenkt meg ja :-)
    Hvor får man tak i en slik boks? Og hvordan laget du denne så den ble så nydelig? Klem Inger Lise Dahl

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Inger lise Dahl ;-) Så kozlig å se at du har vært innom bloggen min . Den boksen jeg har brukt , er en Lipton boks :-) Som jeg fikk på Buthler skolen i gave . Men tror du kan få kjøpt boksen på sidene til Nespresso kaffe ;-)
      Hvis ikke så vet jeg Kid interiør , har lignende Bokser . Spray lakkerte den , brukte serviett som jeg festet , før lakken var tørr :-) børstet forsiktig oppå . Så den festet seg. Kantbånd og blonder ble festet på samme måten . så lakkerte jeg et tynt lag med blank spraylakk. :-) Hvis det er noe du lurer på ?? så bare kontakt meg på facebook :-)

      Velkommen igjen :-)
      Klem fra meg :-)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...